Chaossims

TS4: Mackenzie & Caleb

Igår så gick jag igenom min kategori om familjen Wakefield (någon här som kommer ihåg dem?) De försvann ju tyvärr helt när jag tillslut tröttnade på allt krångel med TS3 och bestämde mig för att avinstallera allting, det var ingen idé att försöka rädda det när det bara var problem efter problem.
 
När jag i alla fall såg alla bilder kom alla minnen tillbaka. Mackenzie är min absoluta favoritsim och denna familjen var jag så fäst vid! Jag älskade verkligen att spela med dem och och ni läsare verkade också gilla inläggen med just denna familjen. I alla dessa minnen fick jag lust till att försöka återskapa de i TS4 och spela med dem, men eftersom jag inte har spelet ännu så gjorde jag ett försök i The Sims 4 CAS Demo. Planen är att dessa två är de simmar jag ska utforska TS4 med när jag köpt det. Förhoppningsvis kommer det visas upp på bloggen också!
 
Här är resultaten hittills.
Är hyfsad nöjd just nu, men fortfarande är det några ändringar som ska göras. Ska även försöka hitta något skin med fräknar för Mackenzie som jag kan ladda ner när jag väl har spelet. Jag är nog mest nöjd med Caleb men Mackenzie känner jag inte riktigt att jag får till... Vad tycker ni om dem? Är det förresten något ni vill se på bloggen?
 



Läs detta innan du kommenterar



Ditt namn
I'll be back!

Mail (kommer ej att publiceras!)

Har du en blogg/hemsida?

Din kommentar